Äntligen fredag !

Ja denna förmiddag har gått fort och har hunnit med lite saker. Är ju ledig fredagar så imorse tog jag mig en liten sovmorgon till klockan 09:30, skönt ! Tog ut vovven sen åkte jag och Emma till guldkringlan och åt frukost, satt fint det ! Vi satt där ganska länge och pratade om allt mellan himmel och jord, inte ofta vi träffas därför går käftarna fort på oss när vi väl träffas.. :) sen när jag kom hem så började jag dammsuga och torka golvet ( tror jag är sjuk.. städar jämt nu ! ) och diska lite och så har jag hunnit med att starta igång en tvättmaskin så sitter och väntar på att den ska bli färdig. Ja annars idag så ska jag nog ta med hunden och åka hem till mamma & pappa och hälsa på och ta ut hunden i skogen och gå lite ! Får hoppas att kvällen har något roligt att erbjuda så jag slipper gå hemma och dammsuga och torka golv ! haha. Nu ska jag gå och ta ur tvättmaskinen , och så får ni ha en bra fredag ! :) Puss & Kram

HAHA fick detta sms av min kära mor , hon har nog inte alla hästar i hagen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0