Godmorgon?

Godmorgon kan man typ säga, jag vaknade för bara 40 minuter sen , skönt att sova ut ! :)
Igår så åkte jag till Åsa och Johan där det var massa folk, fick god smörgåstårta och god dryck till ;) trevligt ! Jag stannade kvar till sist som vanligt, haha . Men det va inte så sent jag stannade för jag blev upphämtad för vi skulle på fest men aa nej det var inget för mig och Emelie så min snälla släkting rikard hämtade oss så vi blev med honom :) sen hämtade vi upp Henk och Patrik också som jag verkligen ångrar ! Hur kan en kille bete sig så mot en tjej, säga sånt till en tjej ? sjuk kille..  jaja han förstörde hela våran kväll tyvärr men tur jag hade världens bästa emelie med ! :))  hon får mig alltid på bättre humör ! Vi var iallafall till karlskoga och åt på statoil men det var inte länge vi stannade där. Väl hemma i hålan igen körde vi hem killarna och hämtade upp Jocke så drog vi till Viffa en sväng och satt där och pratade . Tror jag kom hem halv 5 och sängen har nog aldrig varit så skön som då, fyfan va skönt det var att sova !
Idag händer det nog inte mycket alls , en långpromenad ska jag iallafall ta sen får jag se ifall jag åker till mamma och pappa en sväng och har söndagsmys.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0