Vänskap är viktigt!

Det finns en vän som är helt jävla underbar som vän alltså, det går inte ens att beskriva! Vi har haft ett par otroligt roliga dagar nu, jag har sån träningsvärk i magen efter alla skrattanfall vi fått dessa dagar och det är sjukt hur roligt vi har tillsammans! Vi är så otroligt lika i sättet och våran humor är inte normal men de är det som gör att vi har så förbannat kul! Och jag har pratat ut om så mycket och det känns verkligen bra, äntligen någon som jag kan lita på till 100 ( förutom min familj då ). Så tacksam för att Evelina Hillbom alltid finns där för mig, sådär som en äkta vän ska vara!
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Ååååh :') finner faktiskt inga ord om hur underbar du är och jag håller med om vartenda ord! Vi är så muppigt lika och de är de som gör att vi har så muppigt kul ;D är så glad för att ha dig som vän för kan prata med dig om allt och jag litar på dig till 1000! Du är en äkta vän och jag hoppas att du alltid kommer finnas för mig så som jag kommer finnas för dig :-) ÄLSKAR DIG VÄNNEN!! <3

2012-08-13 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0