You never thought that a bitch like me would fuck you up

Igår så var jag ju till örebro, till usö.. och ja det gick ju som det gick.. men var kvar i örebro en stund och det blev lite shopping sen så när jag kom hem besökte jag och emma solstudion och sen käkade vi gomat och efter det så kom Tomas och Juhani hit och jag umgicks med dom. Jag kom hem någongång efter 03.00 och sen så kunde jag självklart inte somna direkt. Men som tur var så började jag inte förrens 12:50 så låg kvar länge i sängen imorse och så;)  bästa med denna dag var att jag slutade ca 15 min efter jag börjat haha.. värd dag.. och nu tar jag nog helg och behöver inte se skolan på några veckor ;) tänk om jag inte hade krånglat och hoppat av skolan, då hade jag redan tagit studenten..
Nu ska jag ta och städa och dra igång nån tvättmaskin och sen ska jag och eve ut och gå, får bli 1 mil idag igen:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0