" vinnare hittar lösningar, förlorare hittar ursäkter "

Gud vad lång denna dag har varit! Dagen började med jobb och direkt efter jobbet blev det en tripp till Karlskoga med Sara, passade på att ta med min hund och vägde henne och hon vägde 37,5 och det trodde jag inte, min lilla gris. Efter det blev det hem och då blev det storstäda och köra igång två tvättmaskiner och efter det kom eve så bar vi ner min soffa i källaren och jävel va vi skratta. Hela tiden satt någon fast, den var tung, stor.. Haha! Efter att vi äntligen fått ner den så tog vi oss en långpromenad i regnet och pratade massa, det behövdes! Någon som lyssnar och försöker förstå :) Nu så väntar duschen och sen får det nog bli tv'n resten av kvällen! Imorgon är jag ledig och det ska bli så jäkla skönt! Så dagen imorgon får först börja med en långpromenad sen sola och sen kanske gymmet. Efter det ska jag slipa min vägg och spackla , därför jag tog ner soffan i källaren. Sen så får jag se vad klockan blir och vad som hinns med, kanske en fika med någon trevlig prick?:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0