Lördag

och jag gick upp 08:00 imorse ! Som jag skrev i förra inlägget så krånglar ryggen på mig så jag kunde inte sova, vid 02:30 försökte jag tvinga mig själv att sova men det gick sådär, låg mest och vred och vände på mig så vid 8 imorse gav jag upp. Och jag skrev ju att jag hade min vilodag igår (jag går 1-2 långpromenader varje dag med hunden men ibland har vi en dag i veckan en vilodag) så imorse när jag ändå inte kunde sova så tog jag och vovven en långpromenad och under halva tiden gick jag och pratade med mamma i telefonen, vi är så lika så det är så lätt att prata med henne så vi pratade om allt som det går att prata om !
Nu ska jag vänta på att hunden ska torka så jag kan dammsuga, hon är inte så mysig efter promenad, skitig hund haha ! Sen ska jag torka golvena m.m och fixa lite sen blir det duschen och göra mig fin tills jag ska bort.
Puss & Kram



Min älskade lilla kisse, Lilli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0