Tjenis

Ja det var ju inte igår jag skrev här haha, men eftersom det är folk som kikar in här fast jag inte skriver så får jag väl börja skriva igen :)
Det har varit lite upp och ner ett tag men börjar äntligen ordna upp sig!
I alla fall,snart så fyller jag år, den 3 juni blir jag 21år, än så länge är jag ung ;) En vecka efter det åker jag på kryssning med båten grace, "östersjöns största shopping", jag kommer nog absolut trivas hihi. Skönt att komma iväg på något sånt! Efter det så är det bara att tagga till till rallycross VM i höljes , så roligt som jag hade där för något år sen så får jag hoppas detsamma detta år, om inte roligare! Sen är det lite folkracetävlingar flera helger irad som det antagligen blir att åka på.. En tysklandsresa ska planeras in snart också, får planera in den innan höljes och allt sånt :) Sen är ju ett måste att åka på semester och campa, så mysigt! Så fyller bror 25 strax efter att jag fyllt år så blir att fira honom och sen är det Brolle och lite annat skoj :) 
Såhär ser det ut lite för mig i juni och juli :) 
 Pussåheeej
 

Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2014-05-27 @ 21:02:51
URL: http://www.saraleppanen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0