Älskling kom hem igen!

I lördags kväll vid 21:30 smet min lilla innekatt ut vid wigelievägen 36 och har varit borta sen dess :( Var ute från klockan 22.00 till ca 03.00 och letade efter henne, ropade och gick runt.. Tillslut gav jag upp men jag ställde upp portdörren + min dörr ifall hon skulle komma hem och fyfan va kallt de va , kylde ner lägenheten fort när jag hade allting öppet. Tillslut fick jag ge upp helt och försöka sova, vaknade tidigt igår och gick ut och började leta igen, hittar henne verkligen inte :( Har lagt ut på blocket också att hon är borta , jag vill verkligen ha hem mitt lilla hjärta , hon betyer så jävla mycket för mig!!  Ska snart be mormor om hjälp sen är det dags att gå ut och leta efter henne igen, hoppas verkligen jag får tag på henne !! Om någon ser henne eller sett henne så snälla hör av er!! 0730254890









Kommentarer
Postat av: Sanna Pohlmann

Neeeej!!!! Ska be mamma kika i vårat område älskling <3333

2012-04-16 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0