Suck my cockiness


Usch vad trött och frusen jag är idag ! Igår så åkte jag hem till bästa bror och drack och körde ölspel med han och hans vänner, treeevligt :) sen kom Sara och hämtade mig så vi åkte runt och sen plockade vi med en annan så åkte vi runt sen drog vi till karlskoga och åt , ska nog inte säga mer om resan och kvällen/natten ;) Imorse när jag vaknade så var allting jätte bra, ett tag ! Arg och besviken gick jag hem och då blev det långpromenad med Sara och sen kom jag bara in och gjorde mig iordning lite så gick jag och mötte Veronica så var vi ute och gick i 2 timmar och pratade massa, härlig tjej!:) Nu ligger jag i sängen och fryser som fan, får bli duschen snart och sen bädda ner mig i sängen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0