Now I'm that bitch and you're just a clown.


Igår så tränade jag lår & rumpa så benen skakade innan jag och Sara gick en promenad på 6,5 km och fyfan så gött det kändes ;) Men efter vi gått i regnet och va dyblöta tyckte vi att vi var värda lite värme så vi bastade en stund och de var ju inte helt fel!
Idag är det onsdag och jag har inte gjort speciellt mycket egentligen, har tränat lår & rumpa. Jag älskar lov då man inte har några tider att passa! Snart ska jag ta och åka hem till mor & far en sväng och hälsa på sen blir det långpromenad när jag kommit hem till mig men man blir ju inte så sugen när man tittar ut och ser vädret...




Bilden är inte den nyaste men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0