Fighter

Imorse var jag trött som, ja jag vet inte vad! Veronica sov hos mig inatt så vi kom i säng ganska sent så när jag skulle upp imorse och jobba ville jag bara sooova! Efter jobbet satte vi oss i solen en stund och snackade och drack lite gott haha, jäkel så skönt det var med lite sol! Imorgon är jag ledig och resten av helgen också! Så imorgon om det blir sol så blir det sola och dricka lite gosaker sen så ska vi ha det grymt på kvällen!;) vi kommer ju inte ha tråkigt iallafall! Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen med min ensamhet och kolla på tv sen försöka att inte somna allt för sent, och inte drömma dom där jäkla drömmarna. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0