Måndag och sleten

Måndag och jag är både sleten och inte på så jätte bra humör. Jobbade 6 dagar förra veckan och idagär det jobb som gäller igen. Imorse hade jag 10 minuter på mig att fixa mig, äta, borsta tänderna m.m, råkade försova mig lite.. men kom inte försent iallafall:) Efter jobbet igår så fick det bli tjejmys hela em, tack tjejer det behövde jag! Underbara är ni:) sen tog jag och Sara en långpromenad så jag kom hem ca 22:30 och då var det duschen och sen sängen som gällde. Mös med mina två nya underbara kissemissar innan jag somnade och sov som en stock! Just nu har jag inte så mycket att skriva, kommer mer sen:) " Never give up! " Pusss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0