Tuffa tider för en drömmare


Onsdag-Lördag, säger bara vilka underbara dagar jag har haft! Sjukt va folk kan få en att må så fruktansvärt bra!
Kan berätta om Fredag & lördag iallafall annars blir det så jäkla mycke text
Fredagen så tyckte bror att jag skulle komma och dricka med dom så jag drog dit och drack med lite olika folk, och får tacka så mycket för det var en jätte trevlig kväll! Lärde känna Emelie lite bättre också, trevligt! :) blev en sen kväll då jag somnade vid 05:30 haha
Lördag så städade jag bara sen drog jag hem till mor & far för att äta pizza med dom, Stoffe & Emelie och sen kom Åsa, Johan, Annika, Janne, syster och Patrik också dit och vi satt och drack lite och hade det mysigt ute på altanen! Sen så åkte jag med Sara en stund och var med henne, trevligt att umgås med henne också :)
Söndag idag så idag ska jag bara ta det lugnt, en långpromenad får det bli och så ska jag sola med Evelina snart och sen får det nog bli en lugn kväll:)

Pusss & kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0