Don't forget me

I söndags skulle jag ha en lugn kväll hemma och lägga mig tidigt hade jag ju tänkt men mamma & pappa bjöd hela familjen på mat igen så var där hela kvällen och efter det följde jag med Emelie och handlade lite. Och sen blev det duschen direkt jag kom hem och tänkte lägga mig tidigt men det slutade med att jag somnade vid 03 haha..
Igår var jag så trött i skolan så somnade en timme sittandes i stolen, inte så skönt haha! Efter skolan åkte jag hem till mormor & morfar och mormor bjöd på mat sen så satt vi bara och pratade, kom hem vid 20.00 och då var det bara att slänga sig i duschen och sen lägga sig i sängen och ta de lugnt:)
Idag var det inte lätt att ta sig ur sängen, var fortfarande sjukt trött men tillslut så gick det väl.. Efter skolan ska jag iallafall rida ut med emelie och cassi, det var ett tag sen jag red så det ska bli kul:) perfekt att rida ut nu när det är så fint väder! Ska även lägga mig ute i solen en stund sen om jag får tid över till det:) En långpromenad ikväll ska jag nog också hinna med, så om det är någon som är sugen på en långpromenad hör av er :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0