Måndag

Ja det är redan måndag och helgen Har varit lyckad!
I fredags så åkte jag ju hem till mina föräldrar och så gjorde jag och mamma 2 stora smörgåstårtor som vi bjöd på i lördags och efter det åkte jag hem och fixade mig för att sedan dra till parken för att gå på Larz kristerz ;) va där en stund och pratade med folk och drack lite innan ja höll på att frysa ihjäl och åkte hem. Blev sent man somnade så var lite små trött på lördan men det vände när allt folk kom.
I lördags så drog jag hem till mor & far för att hjälpa till där för mamma skulle ju ha sin 40 års fest och samtidigt skulle jag firas och jag hade sjukt kul! Drack och umgicks med härligt folk och jag har inte skrattat så mycket på jätte länge!:) även denna natt blev det att man somnade sent så söndagen tillbringades i sängen!

Helt sjukt vad bra man kan må nu när man lärt sig att stänga ute skit och inte bry sig om dåliga saker! Bara leva och må bra varje dag man vaknar och inse att man mår bäst utan idioter i ens liv som trycker ner en och utnyttjar en. Känns att man växt ifrån att vara en liten skitunge! ;) vissa tar de ju längre tid för haha.
Nu ska det sovas så puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0