Fredag

Ja idag är det fredan och som vanligt så är jag ledig fredagar så idag har jag bara tagit det lugnt ! Tog min vilodag idag från promenaden p.g.a att ryggen krånglar.. Men annars så har jag bara tagit det lugnt , gick upp ganska sent idag för var mega trött sen så har jag varit och handlat och städat lite nu på kvällen och fixat naglarna och haft lite hemmaspa :)
Imorgon ska jag först ta mig en långpromenad sen får det bli solariumet för senare ska jag hem till mina älskade föräldrar på mat med min bror, eve, syster och Patrik så får ta allt annat på fm ! Blir att äta gott och dricka gott och umgås med dom sen efter det blir det partaj med Sanna :)
Nu ska jag gå ut med hunden sen får det bli sängen och kolla på film och äta lite gott.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra människa! / din Sanna

2012-03-09 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0