Don't wake me up

Dagarna går fort, vädligt fort.. glömmer av denna lilla blogg ju.
Men idag iallafall så är jag super glad, allting är så underbart bra! Idag hämtade jag ut mina nya skor som jag beställde igår också, ett till par nya älsklingar! (a) + att det blev lite shopping i Örebro igår :)
Ska snart ut på en promenad med Linda, henne träffar man inte allt för ofta så vi har väl lite att prata om nu haha!
Vistja, på lördag firas mamma för att hon blev 40år i måndags och så firas jag för att jag blir ynka 19 år på söndag, så det blir partaj ;) umgås och dricka med underbara människor, kan inte bli bättre!








Kommentarer
Postat av: Sara

Dom va ju skitfina! Puss bajb!

2012-05-31 @ 06:47:12
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0