Tisdag, och sjuk

Sånna här kvällar vill jag ha en mysig pojkvän att ligga i soffan med framför tv´n med lite godis och bara mysa! Vart finns du? :')
Idag har det inte hänt mycket, fortfarande förkyld! Huvudärken vill verkligen inte ge sig och nu börjar jag få ont i örenen igen.. vill inte! Men just nu så ligger jag i sängen med Pricken på magen och Lilli precis bredvid, mina godingar! Creamy får tyärr inte ligga i sängen nu, det får hon göra i vinter sen!:) och gud så många som är nyfikna, ni har antagligen sätt att det är mörkt i min lägenhet och nej jag har inte flyttat, sover hos mina föräldrar ett par dagar bara! Men imorgon åker jag nog hem till mig igen och sover i min underbara säng!:)
Nu ska jag glo på tv och sen blir det soova :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0