Söndag

Jätte bra uppdatering här va.. :) iallafall..
I fredags så drack jag lite och umgicks med lite olika folk, var trevligt :) åkte i tomas f bil och hade roligt med dom en stund också. Som sagt, trevlig kväll förutom all jävla bråk som blev!  Men men, på natten drog vi till örebro för att få äta på donken haha. När vi åkte hem igen så fick vi för oss att vi skulle basta när vi kom hem så vid 06 på morgonen så satte vi oss hos christer och bastade! haha.. skönt var det iallafall, mindre skönt att komma hem 7 på morgonen, dyng trött!
Lördan så gick jag inte upp allt för sent, åkte hem till mor&far och umgicks med dom där sen så blev jag med ut på kvällen igen, var ute här och så sen åkte vi till stan en stund. Kom hem vid 04, inte lika sent som i fredas iallafall..Ja det har hänt massa mer men orkar inte skriva!
Idag så har jag inte gjort mycket alls, inte mått så jätte bra direkt.
Nu får det bli duschen och sen bädda ner mig i sängen :)
 
 
tänk alla gånger du låg tätt intill
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0