Måndag..

och humöret är inte på topp !! Började dagen med att gå upp klockan 07:00 för att gå en långpromenad med Evelina så vi gick i skogen med hundarna sen efter det var det bara att hoppa in i duschen och sen fixa sig för att sedan dra iväg till skolan.. Skönt att börja 10:20 på måndagar ! Efter skolan så var jag till sjukstugan och sa att jag ville ta ur min p-stav ur armen så fick tid redan idag klockan 16:30 , det var ju inte det skönaste jag har gjort ! och efter det blev det en långpromenad till fast med Sara , så just nu ligger jag i sängen och orkar inte göra mycket ! Men skulle behöva laga mat och dammsuga och torka golvet, pust ! Vet inte varför men humöret är inte på topp idag och har inte alls lust att göra något men sånna dagar har man ju tyvärr ibland..
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0