Onsdag!

Hej och hå vad dagarna går fort ! Igår hade jag fullt upp hela dagen.. Först skulle man ju till skolan så va bara att pallra sig dit och efter skolan så skyndade jag mig hem och började städa lite sen gick jag en långpromenad med min vovve, Emelie och hennes vovve, trevligt ! Jag hann precis komma innanför dörren sen var det dags att dra igen, till Sandra och ha lite tjejmys ! Vi tog något glas vin och så visade hon mig sminket/produkterna hon säljer så satt vi bara och pratade minnen, trevlig kväll! :)
Idag då, ja idag var det ju skola som vanligt och efter den så blev det hem och laga kyckling och klyftpotatis, satt fint det ! Samtidigt som jag lagade maten städade jag klart det jag inte hann igår och efter det blev det en långpromenad med vovven, Sara och Maya, så skönt att komma ut ! Nu får det bli att hoppa in i duschen sen får det bli att lägga sig tidigt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0