Torsdag

Idag har det varit fullt upp igen ! Började inte skolan förrens 12:30 idag så jag gick en långpromenad med hunden imorse när jag hade vaknat, och när jag kom hem så torkade jag golvet (får torka golvet flera gånger om dagen nu när jag har hund ) och sen tog jag mig lite frukost. Sedan bar det iväg till skolan och va där tills klockan 15:00 så efter det gick jag hem och gjorde två vofflor och åt innan jag och Laila tog oss en långpromenad med hunden och efter det hann jag knappt in för då skulle jag iväg och sola med Evelina så var bara att dra till solstudion och lägga sig, fyfan så skönt ! Sen hem och slappna av i 20 minuter sen blev det till affären och handla mat så just nu väntar jag på att maten ska bli klar ! :)
Imorgon är jag ledig och det känns så förbaskat skönt !! då blir det upp i tid och gå en långpromenad med vovven sen får jag se vad dagen har att erbjuda !  Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0