Längesen

Jaa det var ju inte igår jag skrev här direkt ! Men jag har inte känt någon ork alls att skriva något här och jag gör väl inge speciellt om dagarna som skulle vara intressant att skriva här.. ;)
Men igår så kom Emelie hit så vi gjorde tacos och tryckte i oss och så satt vi bara och pratade och skrattade, underbar vän det där! Sen så drog vi ut med min släkting rikard och vi gjorde väl inte mycket mer där , men fyfan så skönt det var att komma hem och sova sen !
Idag vaknade jag runt 10 och jag har inte gjort någonting hittils, bara legat och kollat på tv och det är så sköönt ! Ska snart hoppa in i duschen för halv 5 kommer mor och hämtar mig så ska vi åka till Johan och Åsa och fira Johan som har fyllt och efter det så ska jag hem igen till lägenheten sen så blir det att umgås med Emelie ikväll igen :))



Puss min rumskompis katten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0