No matter what you'll never see me cry

Helgen har varit bra, precis som dom andra senaste helgerna har varit!;)
Fredan så drack jag med eve och vi var ute och åkte med några sen drog vi till Jocke sen kom Jonas och vi drack och så, gick hem runt 2 så blev inte så sent! Men vid ca 05 somnade jag, hm!
Lördagen drog jag hem till käraste mor & far och bara mös sen så åkte jag hem och tog mig en lång dusch sen mös jag ner mig i sängen och glodde tv och åt gött! Idag så vaknade jag faktiskt sent, vid 10 vaknade jag och det är inte likt mig! Låg kvar en stund i sängen sen så umgicks jag med Emma och sen skulle jag göra lite andra saker men det får jag ta imorgon :) faktist varit en ganska lugn helg för att vara mig! Men nästa helg kommer inte vara lugn, de vet jag redan nu ;D
Nu är det väl snart läggdags så man orkar upp imorgon bitti, inte alls taggad men!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0