Söndag

Söndag idag och man kan inte vara annat än glad, soool ute !!
I fredags så åkte jag ju hem till Sandra och drack med henne och hennes bror, slutade väl med att vi körde ölspelet och tydligen fick jag och Sandra i oss lite för mycket haha! Jag kom hem ganska tidigt och vaknade också tidigt, skönt! 
Lördag, då åkte jag hem till mamma & pappa en sväng innan det var dags att åka hem och göra mig iordning för att jag, Sandra, Jocke, Mattias och Johannes skulle åka till Linde på cruising men killarna ballade ur så jag och Sandra lånade Jockes audi och drog in ! Sjukt kul var det och vi fick både "vänner" och "ovänner" ;) jävla fitta..
Så igår när Sandra och jag kom tillbaka till byn så lämnade vi tillbaka Jockes bil sen åkte vi och hämtade Stoffe och Emelie sen så drog jag, Stoffe och Emelie till Jocke och var med dom en stund :)
Somnade runt 3 tiden men vaknade ändå tidigt imorse, duktig jag har blivit ! ;) finns nog fan inge värre än folk som sover bort hela dagen, inge liv .. ( har också varit sån som sov till klockan 12-1 på dagen , och fyfan hela dagen var ju borta/förstörd!!! )
Nu idag så har jag bara städat lite , varit och solat med Evelina m.m. Ska senare ut på en långpromenad med Sandra.
Det går bra nu :D


"lilla" stjärnan när vi åkte hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0