Förlåt, igen!

Direkt det har blivit helg så blir jag dålig på att uppdatera, intebra! sorry!
Men i helgen har jag faktiskt tagit det lugnt, no alkohol:) Grymt skönt att inte vakna upp bakis och gå upp i skaplig tid istället för att ligga i sängen hela dagen och sova bort dagen :)
Idag så var jag till tandläkaren, vill fan aldrig gå dit igen... Jag äter aldrig godis typ, inte så förtjust i det men för ca 2 veckor sen skulle jag ta en godis hos mor&far så känner jag att när jag skulle tugga en gång till var den förjävla hård godisen, så trodde på något vis att tungpiercingen var med i godisen, nejdå en hel jävla tand lossnade! Enda som fanns kvar var roten... Så fick en tid hos tandläkaren tills idag då.. Men inte nog med det, dum som jag var skulle jag köpa lite godis nu i helgen och tog bara någon godis innan jag åt en winegum och jag kände att en annan tand lossnade, kan fan inte vara sant! Och den tanden var nyss lagad, och det var 70% fyllning för att en gammal lagning hade gått sönder förut och dom fick slipa bort halva tanden.. Så hela den tanden är också borta ungefär.. hahah otur eller vad? Äter som sagt typ aldrig godis och nu förstår jag varför.. Så idag hade jag tid hos tandläkaren för att rotfylla ena tanden, hade tid 2 timmar och 10 minuter, och jag PLÅGADES, fyfan gör aldrig om det igen!
Vilket långt inlägg det blev haha , så kan de bli:)
 
Går ju förfan inte att skriva vad man vill här, finns folk som snokar runt bara.. vet vem du är, hejhej!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0