Söndag

Idag så har jag diskuterat med en tatuerare så om ca 2 veckor ska jag iväg och tatuera låret, utsidan av låret, kommer nog bli nice! :) och så har jag tagit ur min piercing medusa ( den i överläppen i mitten ), här ska det bli ändring! Både på utsidan och insidan! Sluta bry mig om massa skit som varit nu ett tag, dags att släppa:)
Idag åkte jag hem till mor&far och pressade i solariumet, måste få upp en bra färg innan tatton åker på!:) så var jag tvungen att kolla brors nya lekbil som stod i garaget hos mor&far! Grymt fin var den, men lite otur hade dom när dom hämtade den igår, stackarna!
Men nu får det bli duschen sen sängen!
Puss & kram
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: S

miss you<3

2012-09-03 @ 08:01:51
URL: http://wwwsaruupullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0