whoop

Förlåt nu var det ett tag sen igen.. hehe..
Iallafall, helgen var grymt bra, längesen helgen blev lyckad rakt igenom:)
Fredagen så kom theres hit och vi drog ut med bror och dom och hängde haha, men hon var tyvärr tvungen att åka hem tidigt.. mina favoriter från stan kom hit så var med dom sen hela kvällen/natten, kom hem ganska "tidigt", tror klockan var runt 02, men var bra skönt att få lägga sig i skaplig tid :) Och på natten när jag kom hem tryckte jag i min piercing i läppen igen, det hade börjat växt ihop så det gjorde skapligt ont att trycka igenom piercingen men det gick, och nu sitter den där igen! haha
Lördagen så tog jag med vovven och drog på marken med mormor och Sara, fanns ju inte direkt så mycket att hurra för.. köpte ingenting alls haha. Gick mest dit för att träna hunden att vara bland mycket folk. Sen fick de bli pizzan med sara.. hehe. 
På kvällen tänkte jag att det kunde va skönt att bara vara hemma men då tyckte emma jag skulle bli med ut så de blev ja, vi var ute och så men fyfan så kallt de var! men hade kul:) sen kom mina favoriter hit igen så jag hakade på dom:)
Ja jag har gjort mer i helgen men orkar inte skriva, får bli bra så :)
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0